14 Ekim 2016 Cuma

Wet n Wild Aşkına...

               Selamlar!

Yine bir kaç Wet n Wild ürünü deneyimimle sizlerleyim :)Aslında uzun zamandır bu markayı kullandığımı söyleyemeyeceğim ancak aldığım ürünlerden kaldığım memnuniyetle uzun süre Wet n Wildden vazgeçemeyeceğimi anladım.Sizler de benim gibi Wet n Wild'e şans vermek isterseniz deneyimlediğim ürünlere bir bakın,derim.

İlk olarak kaş farı konusundaki ön yargılarımı yıkan kaş farı kitine değinmek istiyorum. Daha evvel kaşlarımı doldurmak adına kaş kalemi kullanmaktan yanaydım ancak kardeşimin tavsiyesi üzerine eee bir deneyeyim hadi, dedim. Açıkçası beğeneceğime de çok ihtimal vermemiştim.  Küçük paletinin içerisinde iki farklı ton olmakla birlikte bir de sabitleyici waxı mevcut. Naçizane önerim olarak farlardan birisi kaş renginize uygunsa diğerini de pek tabii göz makyajınız için kullabilirsiniz. Daha fırçasını farına sürdüğümde dökülmediğini farkettim.Toz far kelimesi bu kit için yanlış olur(şahsım adına).Kaşta kalıcılığı o kadar iyi ki sabitleyici waxı kullanmadığınızda bile kalıcılığı sizi tatmin edecektir. Ancak waxı kullanırsanız gün boyu tazeleme gereği duymazsınız.


Şimdi gelelim geçen bahsettiğim eyelınerına. Daha evvel kahverengi eyelınerını denemek amaçlı almıştım ancak o kadar memnun kaldım ki denemekle yetinmeyip bugün bir tane de siyah aldım. Artık müptelası oldum ,desem yeridir :) Su bazlı olması sebebiyle gün içinde terleseniz bile akmayacağının garantisini verebilirim. Üstelik ince keçe ucuyla sürümü de gayet kolay,tek hamlede istediğiniz sonucu alabilirsiniz.


Sırada dudak kalemleri var :) Rujlardan ziyade dudak kalemi kullanmayı tercih eden biri olarak dudak kalemlerinin uzunluğu dikkatimi çekti.Renkleri de pekala kullanabileceğim renklerdi.Sürümü oldukça kolay,kalıcılığı tartışılmaz,yumuşacık yapısıyla dudaklarımı kurutmadı. İyi ki de almışım dediğim en güzel dudak kalemleri arasında yerini aldı.Bendeki renkleri 664c FAB ve E715 :)



Uzun zamandır gözümün alt iç kısmı için ten rengi bir kalem arıyordum. Bilindiği üzere gözlerimizi daha iri göstermek için kullanıyoruz :) Ten rengi istememin sebebi beyaza nazaran daha natural durmasıydı. Benim gözüm zaten iri ,diyorsanız küçük bir dokunuşun ne kadar fark yarattığını görmenizi isterim.Fiyatına göre performansı yüksek bir ürün.Tereddüt etmeden almanızı öneririm. Wet n Wild ten rengi göz içi kalemi hakkındaki yorumlarım bu yönde.


Son olarak da Wet n Wild'in makyaj bazına değinmek istiyorum.Kokusuz,beyaz ince bir yapısı olup nemlendirici kıvamında bir ürün. Benim cildim kuru olmasına rağmen nemlendiciliği tatmin edici.Gözenekleri küçülterek cildinizi fondotene hazırlıyor.Yine fiyatına göre diğer ürünlerle kıyasladığımızda açık ara fark önde.Gün boyu olmasa da uzun süre(5-6 saat) makyajınızı sabit tutabiliyor.Ten için kullanılan ürünler elbette kaliteli olmak zorunda ama yine belirtmeliyim ki uygun fiyatlı ürünler kalitesiz ürün demek değil. Şans vermeye değer...

Wet n Wilt ürünleriyle tanışmamızı sağlayan pek sevgili Gratis'e teşekkürler... 

Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

2 yorum:

  1. Bende bumarkanın rujunu kullanıyorum ve çok memnunum diğer ürünlerinide deneyeceğim yazı için teşekkurler burcu güven

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim Gökçe'm.Bu öneri üzerine ben de en kısa zamanda bir wet n weld ruju edineceğim...

    YanıtlaSil