12 Ekim 2016 Çarşamba

Göz Kaleminden Daha Fazlası:)

Selamlar!
Geçen bayram gratis indiriminden aldığım ve beklentilerimi karşılamış bir kaç üründen bahsedeceğim.



Wet n Wild 'in göz kalemleri bir harika. Göz kaleminden daha fazlası diyebilirim. Yumuşacık yapısıyla göz kapağımı tahriş etmeden kolayca sürülebilen tıpkı bir far gibi.




Eğer sizin de göz kaleminden beklentiniz yumuşacık yapı,kalıcılık,uzun süre kullanabilmek ve uygun fiyatsa Wet n Wild 'i kesinlikle tavsiye ederim.
İndirimden 4.75 tl almıştım. İndirimsiz fiyatı da yanılmıyorsam 8 tl falandır.

Şimdi gelelim wet n wild'in eyelınerına...



Tek kelimeyle harika. Makyaj hususunda belki de en zorlanılan dipliner eyeliner çekmektir. Ama tıpkı pastelin diplinerı gibi Wet n Wild'in eyelinerına da bayıldım. İlk başta tereddüt etmiştim sonra ne kaybedeceğim zaten fiyatı uygun hem  kahverengi eyelınerım da yok,dedim. Aldım ve iyi ki almışım,dediğim ürünlerden biri. Tek sorun şu ki kahverengisi belli değil yani siyah gibi. Onun dışında kalıcılığı efsane,sürümü sert keçe yapısıyla
oldukça kolay. Aldığımdan beri diğerlerinin pabucu bir süre dama atıldı :) İndirimden 8 tl  aldığım bir ürün.

Demem o ki illa pahalı ürünlerle güzel makyaj yapılacak diye bir şey yok.
Ürünün elbette kaliteli olması şart. Ama fiyatı uygun olan da kötü ürün demek değil.
Sevgiler...

Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder