26 Eylül 2016 Pazartesi

Ananas Detoksu

Selamlar!
Sanırım hayatının her döneminde diyet yapıp kg alıp veren sonra yeniden alan bir ben değilimdir. Yani öyle umut ediyorum :)
Beni yakından tanıyanlar çok iyi bilir ki hayatımın her döneminde kg problemim olmuştur. Şimdi sil baştan başlıyorum.
Kurban bayramı sonrası bir detoks yapmak istiyordum ancak yoğunluktan bugüne kaldı.Kan grubum A rh+ olduğundan kırmızı eti sindirme sorunu yaşıyorum. Agrubundan olanlar bilir ki diğer kan gruplarına göre biraz sıkıntılıdır bizler için kırmızı et tüketmek.Metabolizmamı hızlandırmak için de en iyi detoks bu diye düşünüyorum.
Daha evvel yapıp faydasını gördüğüm ananas detoksunu yeniden yapıyor ve sizlerle paylaşıyorum.

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki detoks bir şok diyet değildir. Daha evvel doktoruma da sormuştum ki zaman zaman vücudumuzun böyle detokslara ihtiyacı olabileceğini ancak uzun süre yapılamacağını söylemişti.Bu da iki günlük bir detoks olduğu için yapılabilir diye düşünüyorum.

''Detoks, vücudun ihtiyacı olmayan ve vücutta deformasyona neden olan toksinlerin ve yabancı maddelerin vücuttan atılmasıdır. Vücut yapımız belirli bir oranda kendi çabasıyla bu toksinleri vücuttan atar ancak bu durumu daha çok hızlandırmak için belirli gıdaların tüketilmesi gerekmektedir.''


1. Gün
Sabah: 1 haşlanmış yumurta
1 su bardağı ananas suyu ve kendisi
Öğle 1 su bardağı ananas suyu ve kendisi
Akşam: 100 gram tavuk 
 1 su bardağı ananas suyu ve kendisi
2. Gün
Sabah: 100 gram yağı alınmış beyaz peynir
1 su bardağı ananas suyu ve  kendisi
Öğle: 1 su bardağı ananas suyu ve kendisi
Akşam: 100 gram tavuk eti
1 su bardağı ananas suyu ve kendisi

ÖDEM ATMADA ETKİLİ ANANAS ÇAYI:
Malzemeler :
1 adet ananasın kabuğu
1 adet limon(daha az da olabilir)
2 adet çubuk tarçın(tercihen)
3 adet karanfil
1.5 lt kaynamış su (2 lt olabilir)
Yapılışı :
Öncelikle ananasımızı iyice yıkıyoruz.(Kabuklarından çay yapacağımız için ilaçlarından arınmasını sağlamalıyız.)Fotoğraftaki gibi ananasın kabuklarını soyuyoruz. Limonu da doğrayıp kaynamış olan 2 lt suya tüm malzemeleri atıyoruz.15 dk kaynatıp 5 dk beklettikten sonra çayımızı afiyetle içebiliriz.

BOL EKSİLER...

Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder