31 Ağustos 2016 Çarşamba

Benim Mevsimim...

Sonbaharın müjdecisi en sevdiğim ay
Değişimdir,yeniliktir Eylül...
Keskin değildir rüzgarı,soğuğu,sıcağı
Ağır ağır hissettirir kendini
Ne üşütür ne terletir öyle usul usuldur işte...
Soğuk havanın,kışın yuva sıcaklığının müjdecisi
Sonbahar benim mevsimim,çocukluğum...
Annemin hazırladığı sabah kahvaltısı
Çocukluğumun en güzel yanıdır Eylül..
Peki yağmur altında ıslanmak,sinemaya gitmek değil midir Eylül?
Hüzün,ayrılık  onunla bütünleştirilse de
Hüznü yakıştıramam ben Eylül'e...

     Eylül 'e dair herkes bir şeyler yazdı çizdi karaladı...Bende de Eylül böyleydi. Ama bir şiir var ki Eylül'e dair  en sevdiğim...

Eylül Sabahının Serinliğini / Ataol Behramoğlu

Eylül sabahının serinliğini
Yaprakların serinliğini
Ciğerlerime dolduruyorum.
Sessizlik ve serinlik
Birleşiyor.
Yıkanmış güvercinler
Ve çok uzakta bir tren sesi
Her zaman yeniden başlamak duygusu
Doğuyor içimde
Her uyanışımda
Düşmanlarımı bağışlıyorum.
Daha çok seviyorum dostlarımı
Her uyanışımda
Eylül sabahının serinliğini
Yaprakların serinliğini
Yüreğime dolduruyorum.
 Sonbahara bir kitapla başlayalım o zaman. Hüseyin Nihal ATSIZ 'ın Bozkurtlar kitabı. Tek kitap gibi görünse de iki kitap tek kitapta birleştirilmiş;Bozkurtların Ölümü ve Bozkurtlar Diriliyor.
Daha evvel de H.Nihal ATSIZ'ın Ruh Adam kitabını okumuş çok keyif almıştım.

 Sıcak yaz günlerinin son bulduğu günlere giriyoruz.Sonbaharı evinizde hissettirmeye ne dersiniz.Mobilyalarımızı değiştiremeyeceğimize göre aksesuarlarımızla evimizde ufak dokunuşlarla bir farklılık yaratabiliriz ;)

Her ne kadar evimde sonbaharı yaşatmam zor olsa da kendimce ufak dokunuşlar yapmaya çalışıyorum  :)

Bana gelen hiçbir çiçeği atmaya kıyamam. Vazoda durabildiği kadar durur.Solmaya başladığı zaman çiçekleri ters bir şekilde asar kuruturum. Sonra böyle vazolarda evimde kullanırım.Kokusu bile geçmemiştir şu gördüğünüz çiçeklerin.Çiçek severlere bu da güzel bir fikir olsun ;)
1 Eylül bugün bereketi bol olsun denizin...

Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder