9 Eylül 2016 Cuma

Göz Makyajında Favorilerim:)

Merhaba!Bugün sizlerle uzun zamandır göz makyajımda severek kullandığım ürünleri paylaşmak istiyorum. Herkesin cilt yapısı farklıdır. Benim cildim oldukça kuru bir yapıya sahip olup kullandığım ürünleri de bu doğrultuda seçiyorum.

Pastel Dıplıner,eğer ki dıplıner çekmekte zorlanıyorsanız bu ürün tam da size göre! Sert keçe yapısındaki fırçası ile kolayca kullanabileceğiniz güzel bir ürün.Kalıcılığıysa gayet güzel. Mat ve siyah bir yapısı var. Parlama veya akma yapmamaktadır. Özellikle akma yapmaması bu ürünü benim enlerim arasına girdirmiştir. Malum yazın pek makyaj yapamıyoruz ancak göz makyajı yapmadan da olmuyor. İşte bu noktada aradığınız ürün Pastel Dıplıner oluyor;)
Note Mineral Concealer,eğer çok fazla gözaltı morluğunuz yoksa bu ürünü tavsiye ederim. Krem kıvamında olup sürdüğünüz zaman sabit kalan çizgi çizgi olmayan bir kapatıcıysa aradığınız işte bu ürün diyebilirim.Benim aldığım ürün kodu 202.

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume mascara günlük kullanım için gayet ideal bir mascara.Kirpikleri çok güzel ayırmakla birlikte uzatmasını da oldukça başarılı bulduğum bir ürün.EN güzel yanı ise makyajımı temizlerken kolaylıkla çıkması ve kirpiklerime zarar vermemesi.

Note Kaş Kalemi, her kaş kalemi gibi tabiki de  kaşı döküyor. Kaş için kaş farı kullanmaktan yanayım ancak kalemin de doğal durduğunu düşünüyorum. O yüzden Note kaş kalemini kullanıyorum. Renk tonu gayet başarılı.

Pastel Eyebrow Mascara (kaş farı) fırçasının boyutunun ideal olduğunu düşündüğüm bir ürün. Kaşlarıma kolaylıkla şekil verebiliyorum. Kaş mascarasında bana göre dikkat edilmesi gereken en önemli şey fırçasının boyutu. Aradığım özellikler de pastelde mevcut. Sizler de bir deneyin derim ;)

The Balm Overshadow en sevdiğim tekli far. Toz far diye alırken tereddüt etmiştim ancak uzun süredir severek kullanıyorum;) 


Veee bayram indirimi bitmeden bu minnoş ürünlerden alabilirsiniz canlar...Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sevgiler...


Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder