4 Kasım 2016 Cuma

Cupcakes Torta

                                    Selamlar!
Geçen hafta eşimin yaş günü için pasta yaptırabileceğim bir yer arayışındaydım. Nereye yaptırabilirim diye düşünürken bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Cupcakes Torta'ya gittim. Mekanı daha ilk gördüğümde bayıldım,diyebilirim. Mekana gittiğimde fotoğraf paylaşmıştım ve fazlaca soru aldım. Mekanın yeri nerde,pastalar nasıl vs.Aslında hem bilindik bir yer hem de çok bilinmedik. Evet evet aynen öyle :)
Adana'da bu konseptte başka bir mekan olmaması yönüyle tek. Ancak arada bir yerde olduğu için benim gibi yeni keşfedenler de olmuyor değil hani :)
Copcakes Torta' da tam bir aile sıcaklığı var,diyebilirim.Gerek sahiplerinin gerek çalışanlarının güler yüzlülüğü mekana her seferinde gitmek isteyiş sebeplerimden:)
Zehra hanım ve kardeşi Mustafa beyin işletmesini birlikte yaptığı Cupcakes Adana'nın en şirin pastanesi :) Zehra hanımın zarifliği adeta mekana da yansımış. Fotoğrafta gördüğünüz aksesuarların çoğu şeker hamurundan yapılmış olup o güzel sihirli ellerin eseri. 
Şeker hamuruyla ilgili öğrendiğim bir şey var ki bu beni çok sevindirdi :) Şeker hamurundan yapılmış figürleri bizde dışarda kurutup 2.5 yıl aksesuar olarak muhafaza edebiliriz. Hani  pastanın üstünde olan o güzel figürlere bakıp bakıp mutlu olanlardansanız ya da o yaş gününden bir anı olarak kalmasını isterseniz figürleri atmayıp kuruduktan sonra böyle aksesuar olarak kullanabilirsiniz ;)

Elbette önce pastalarının görselliğine ardından da tadına baktım ve çok beğendim. Zehra hanım sadece pastaların görselliğine ya da sadece tadına önem vermiyor. En önemlisi hijyen ve sağlık diyor. Bu güzel pastaları da ekibiyle bu doğrultuda hazırlıyor. Annelerin en çok merak ettiği şey ise katkı maddesi kullanlıp kullanılmadığı. Hayır kesinlikle hiçbir katkı maddesi kullanılmıyor. Zehra hanım bunu özellikle belirtti ve şekeri bile çok nadir kullandıklarını ekledi. Kakaolu,bitter ve beyaz çikolatalı pastalarda çikolataların kendisini eritip kullanmaları da oldukça hoşuma gitti.

Pastalar günlük ve taptaze olup kesinlikle bir gün önce yapılan pasta ertesi güne kalmamaktadır.
Ve şu aşağıdaki pastalardan size beğeneceğiniz cheesecake kek arası efsane bir pasta öneriyorum Nutsee.


Hamuru kek kadar yumuşak değil cheesecake kadar sert değil. Kesinlikle denemeniz gereken tatlar arasında olup frambuazlısı ve limonlusu bulunmaktadır :)
Puding seviyorsanız güzel sunum eşliğinde pudinglerden de tadabilirsiniz:)
                     Nutsee benim vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı bile :)
          Kuru pastaları da günlük yapıldığı için her gün taptaze bulabilirsiniz ve kesinlikle denemeniz gerekenler arasında...


Arkadaş toplantılarınızda,ailenizle,sevdiklerinizle gitmekten zevk alacağınız üstelik kendinizi evinizde gibi rahat hissedeceğiniz bu şipşirin mekana gitmenizi tavsiye ederim...
Yaş günü siparişiniz içinse en az 3 gün öncesinde sipariş vermeniz gerekmektedir. Siz hayal edin ve anlatın Cupcakes Torta hayallerinizi en güzel şekilde pastaya işleyecektir. Eşimin 30 yaş konseptli pastası için tekrar teşekkür ederim sevgili Cupcakes Torta...


Fotoğraflar @portilice 

Zehra hanımın instagram hesabı @zehraoral.ak  ADRES :Kurtuluş mahallesi 64019 Sk. Yerdelen Apt. No:18/A   Seyhan/Adana  TEL:0322 458 60 32

Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

4 yorum:

  1. Merhaba ne güzel bi yermiş böyle sunumlar harika :) bu arada blogunuzu takibe aldım ben de bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,ahh kesinlikle öyle :)Teşekkür ederim,takipteyim ;)Sevgiler...

      Sil
  2. Buranın iç dizaynı da pastaları da çok güzel gerçekten. Özellikle pastalarını diğer pastalardan ayıran yoğun vr lezzetli kreması mutlaka denenmeli. Yazı çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün birlikte de gidelim Gökçe'm 😍😘teşekkür ederim😊

      Sil