30 Ağustos 2016 Salı

Beni tanıyın :)

Selam,blogumda ilk yazım olacağı için öncelikle beni tanımanızı istedim.
16 Kasım 1988 Adana doğumluyum.Üç çocuklu bir ailenin en büyük çocuğuyum. Eğitim hayatım Adana'da başladı Rize ve Kayseri'de devam etti. Halen bitmiş değil:)
Bir eğitimci olarak eğitimin sadece okulda olduğunu düşünmüyorum eğitim her yerde...
25 Temmuz 2014'te sevdiğim adamla hayatımı birleştirdim.
Rengarenk bir ruhum olduğuna,bunu da çevreme yansıttığıma inanıyorum:)
Renkli olan her şeyi sevdiğim gibi en sevdiğim çiçek de kaktüstür.
Eski Türk filmlerine ve eski 45'liklere olan sevgim vazgeçilmez...
Kısaca Burcuş böyle canımlar:)
Okuduğunuz için teşekkürler,sevgiler...


Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder