19 Aralık 2016 Pazartesi

Revox At Kuyruğu Bitki Özlü Şampuan

Merhaba!
Ahh biz hanımların o güzelim saçları💕Her şeyden etkilenir o kadar hassastır ki😊Stres yapsak,hasta olsak,hava değişimi,yanlış beslenme gibi pek çok sebepten dökülür.Kuaföre kırıklarını aldırmaya gitmeye korkarız çoğumuz🙈
Ya saçlarımı çok keserse ya saçlarım uzamazsa vs...
Sağlıklı saçlar her kadının isteği ve mutluluk sebeplerinden biridir.
İşte tüm bu soru işaretlerimizi giderecek bir şampuan,Revox At Kuyruğu Bitki Özlü Şampuan💕

Geçen ay Portakal Çiçeği Bloggerları etkinliğinde Revox'u denememiz için hediye etmişlerdi.Gamze Hanım konuyla ilgili bizleri detaylıca bilgilendirmişti.Nihayet ben de ürünü deneyimledikten sonra yorumluyorum...
Saçlarımla çok fazla sorun yaşayan bir kadın olmadım bu zamana kadar ama zaman zaman saç dökülmelerim artmıştır. Revox Şampuan işte tam da bu zamanda imdadıma yetişti,diyebilirim.

Öncelikle size şampuanın vaatlerinden bahsetmek istiyorum:

  • Saç dökülmesini engellemek ve saçı sağlığına kavuşturmak
  • Saçları güçlendirerek kırılmasını önlemek
  • Saça parlaklık vermek
  • Saça hacim vermek
  • Saçlı derideki olası kaşıntı ve pullanmayı engellemek
Her saç tipine özel olarak üretilmiş,şeffaf bir yapıda olan şampuanın kokusu da oldukça ferah ama kalıcı bir koku değil.
Adana'da Aşkın ve Feyman eczanelerinde bulabileceğiniz gibi tüm Gratis mağazalarında da mevcuttur.

Bendeki etkilerine gelecek olursak:İlk haftada saç dökülmemde ciddi oranda azalmayı farkettim.Ki benim saçlarım da yaşadığım en büyük hatta tek sorun saç dökülmesidir. 
İnce telli saçlarıma verdiği hacimle saçlarımın kolay kırılmadığını,güçlendirdiğini ve gürleştirdiğini de deneyimledim.
Saç uzatması da vaatleri arasında ama benim saçlarım normalde de çok çabuk uzadığı için şampuanın etkisi olup olmadığını bilemiyorum.Ama eşim de benimle birlikte Revox Şampuanı kullandı onda gözlemlediğimiz saçlarının normalden çok çabuk uzaması oldu.Aslında düşünecek olursak bu kadar hacim veren,saçı besleyip onaran bir şampuanın saç uzatma etkisi elbette yüksektir.

Vaat ettiği tüm etkileri gerçekleştirmekle birlikte benim saçımda olumsuz olarak gözlemlediğim tek şey saç uçlarımı sertleştirmesi oldu. Sanırım bu etkiyi yok etmek için kremi ile birlikte kullanmalıyım.
Bir daha alabileceğim bir şampuan mı?EVET
Sizin deneyimleriniz neler?Yorum olarak bırakabilirsiniz💕

@burcuburcubirhayat
@revoxsampuan
@gmzdmrl

Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

2 yorum:

  1. İnce telli saçların en büyük sıkıntısı güçsüz ve cansız gözükmeleri, dökülmeyi azaltması da çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil