26 Kasım 2016 Cumartesi

Himalaya Herbals Ürünleri Deneyimlerim

Merhaba canlar!
Bugün yazımda Himalaya Herbals 'ın deneyimlediğim bir kaç ürününden bahsedeceğim.
Himalaya Herbals ürünleri bitkisel olup Gratislerde bulunmaktadır.

''Neem Bitkisi'' ni araştırdığımda bu ağacın Hindistan ve Srilanka ormanlarına özgü bir ağaç olduğunu öğrendim.Üstelik pek çok faydası bulunan bu ağaç Hindistan'da ''köy eczanesi'' olarak adlandırılırmış.

Cilt temizliğine de oldukça önem verdiğimden bu kadar etkili olduğu söylenen neem özlü ürünleri denemeye karar verdim.


İlk olarak "Himalaya Herbals Arındırıcı Scrub"tan bahsetmek istiyorum
Cildinize temiz ve problemsiz bir yapı kazandırması için formüle edilmiş bir ürün.Kayısı parçacıklarıyla kombine edilen formülüyle cildinize taze,yumuşak,temiz bir görünüm kazandırıyor. Ben ilk Arındırıcı Scrub'ı ardından Yüz Yıkama Jelini kullanıyorum.İkisini kullanmanın daha etkili olduğunu deneyimledim. Daha evvel kullandığım partiküllü ürünle kıyaslayacak olursam Himalaya Herbals Arındırıcı Scrub çok çok başarılı...


 ''Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli''
Kuru bir cilt yapım olmasına rağmen normal ve yağlı ciltler için olan bu ürün cildime çok iyi geldi. Yıkadıktan sonra bebeksi bir yumuşaklık bıraktığını söyleyebilirim.Kokulu bir ürün olduğunu söyleyemem fakat verdiği temizlik hissi oldukça başarılı.Zerdeçalla kombine edilmiş bu ürün aynı zamanda siyah nokta engellemeye de yardımcı oluyor.Yüzünüzü nemlendirip tüm yüzünüze masaj yaparak uygulayın,ardından yıkayıp nazikçe yüzünüzü kurulayın.

                      "Himalaya Herbals Complete Care Diş Macunu"



Gratislerde Himalaya ürünlerini görüyordum ancak diş macunu olduğunu hiç bilmiyordum. Kasa arkası iniriminden aldığım uygun fiyatlı 1+1 olan bu diş macunundan çok ama çok memnun kaldık. Öyle çok köpürtmüyor,acı bir tat bırakmıyor ama temizlik hissini fazlasıyla hissediyorsunuz. Bence çocukların da severek kullanabileceği bir diş macunu.Eşim de ben de bundan sonra Himalaya Herbals Complete Care'den kolay kolay vazgeçemeyecek gibiyiz.

                          ''Himalaya Herbals Lip Balm''


Tam bir hayal kırıklığı yarattı. Doğal içerikli olduğundan almıştım ama keşke hiç almasaydım dediğim bir ürün oldu kendisi. Sürümü kolay değil katımsı bir yapısı var dudağımda bir katman kalmış gibi. Hani bir krem sürersiniz cildiniz onu emmez ya öyle bir ürün.Kısaca almayın,aldırmayın diyebilirim.

Himalaya Herbals ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.Sizin de kullanıp memnun kaldığınız ya da kalmadığınız Himalaya Herbals ürünleri varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. Sevgiler...



Burcu Güven
Burcu Güven

Burcu Burcu Rengarenk Cıvıl Cıvıl Bir Hayatın Penceresinden Güzellikler...

2 yorum:

  1. Bu yazıyı okuduktan sonra diş Macununu kesin deneyeceğim ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
  2. canım,senin de kullandıktan sonra yorumunu bekliyorum 😊😘

    YanıtlaSil